diri aku.....

My photo
kota bharu, kelantan, Malaysia
hye..ak 16 taun msuk taun dpan...taun dpan ak xtu lg nk skola kt mna..klu rsult ak oke ak akn stay ag kat mrsm lg..klu rsult ak kntoi???cmne ea??skola kg lar jwb nyer...knl ak???nk kwn??kwn jewp...bnci ak??1000 kli ak bnci...haha

Saturday, December 4, 2010

angan-angan oh angan-angan

nama aku MOHAMAD SHAZLAN...berdasarkan kat atas ic aku dan nama yang parent aku bagi kat aku masa mula2 aku wujud kt muke bumi nie..sedapkan nama yang mak bapak aku bagi tuh...hahah(macam nama dalam cerita HIKAYAT PUTERA SHAZLAN plak da)..haha...yang tuh jelar serba sedikit pasal dri aku..haha...
 

skunk aku nak cer r ckit psal angan2 aku mse dok SEK SALOR n smpai lar aku jjak kaki aku d BUMI LENGGONG(MJSC LENGGONG)..dri aku skola rndah smpai lar form 3 skunk nie angan2 aku xpnah nk brbah..wlpon sllu nyer aku nie jnis yg byk brgan tp yg nie xpnah ad trikh lput dye dalam pale otak aku nie...n ad stgah angan2 aku da jd knytaan...hahaha....slah 1 angan2 aku mse aku form 3 nie ialh aku nk pikat aty sorang awek nie..tp dye nie bwu jewp dftar kt mrsm lenggong tuh taun nie sbagai pelajar tgkatan 1 kt ctuh...aku mmg da syok kt bdak tuh..ap lg aku ambik step r..haha..mula2 aku aku knlan bese2 jewp ngan dy..pastu aku berani an dri aku nie tok mntak ngan dy tok jd abg agkt dy...mula2 aku mntak tuh ngat an dye xnk time...tp xsgka dye time ak sbgai abg agkt dye...hahah....aku jd abg agkt dye agak2 aku lar dlam 4 blan mcm tuh..lama2 aku jd syg gle kt bdak tuh...so aku cube naseb..mule2 aku ngat dye akn tolak mntah2 jewp tp skli lg tgpan aku slah...hahah...nk thu dy time ke x????mcty lar dy time..huhu...aku mmg epy2 gle2 ble dye time aku sbgai pkwe dy..hahha..
 ha..yg nie lar awek ak skunk..comey an??

eh..jab2..nie da lari dri tjuk nie...aku bkan nk cterw psal mkwe aku..ap deh..
oke...brblik pada cterw pasal angan2 aku yg xpnah nk brbah tuh...hhaha....angan2 tuh sbnar nyer xlah bsar cgat tp ckup brmkne tok ak..(PEMAIN BOLA SEPAK CLUB M.U)
haha...tuh lar angan2 n cita2 aku yg xpnah nk brbah..aku nie bole dktakan pmnat fntik club tuh r...haha...n 1 ag bnde yg pntig n ad kaitn ngan M.U aku mnat NANI...haha...jgn slah pham...aku mnat cre dan gaya dye maen jewp bkn mnat dgn dye...haha...aku ase tuh je kot psal angan2 aku tuh..hahah...doakn yer...



3 comments: